1. Všeobecné informácie
Tanečnú školu University Dance Center prevádzkuje občianske združenie StudentsWay OZ, sídlo: Mierová 26 821 05 Bratislava, ďalej len „ Združenie“ za účelom naplnenia jeho hlavných cieľov, ktorými sú najmä podpora umeleckého vzdelávania a umeleckých aktivít detí, mládeže a dospelých v oblasti tanca. Ďalej združovanie všetkých záujemcov o tanec aj z radov znevýhodnených skupín, s pohybovými predpokladmi pre šport a tanec, s cieľom integrovať šport a tanec a rozvíjať ho na území Slovenskej republiky. Vytváranie podmienok pre rozvoj voľno-časových pohybových, kultúrnych a umeleckých aktivít detí, mládeže a dospelých.
2. Prihlásenie sa do kurzu
Záujemca o kurz sa prihlási na kurz vyplnením online prihlášky na stránke www.unidc.sk. Prihlásenie sa do kurzu je záväzné. Odhlásenie z kurzu je potrebné uskutočniť prostredníctvom potvrdzujúceho e-mailu, ktorý od nás obdržíte, emailom unidc@unidc.sk alebo telefonicky najneskôr 3 dni pred začiatkom kurzu.
3. Poplatok za kurz
Ak sa záujemca rozhodne navštevovať tanečný alebo pohybový kurz, je povinný uhradiť členský poplatok za kurz pred jeho začatím. Dňom úhrady sa rozumie pripísanie finančnej čiastky na účet združenia alebo úhrada v hotovosti na mieste konania kurzu. Uhradením členského poplatku sa záujemca o kurz stáva účastníkom kurzu, resp. dočasným členom združenia na obdobie konania daného kurzu. V prípade objednávky darčekovej poukážky je platba možná len online cez platobnú bránu prostredníctvom platobnej karty. Aktuálne členské poplatky kurzov sú zverejnené na podstránke cenník – https://www.unidc.sk/cennik/.
Pokračujúci člen má nárok na zvýhodnené členské o 10%, ktoré si musí uplatniť v online prihláške formou kódu. Toto zvýhodnené členské nie je možné kombinovať s ponukou 2+1.
4. Realizácia platby
Platba za kurz prebieha úhradou členského poplatku pred samotným začatím kurzu v hotovosti na mieste konania kurzu. Miesta konania kurzov sú zverejnené na internetovej stránke združenia www.unidc.sk. V prípade objednania darčekovej poukážky je úhrada nutná online cez platobnú bránu prostredníctvom platobnej karty na číslo účtu poskytovateľa SK43 0200 0000 0032 3127 0351 , VÚB Banka.
5. Storno kurzu
Stornovať kurz, na ktorý účastník kurzu nastúpil a zaplatil členských poplatok je možné najneskôr do 15 minút od ukončenia prvej lekcie kurzu, ktorú účastník absolvoval. V tomto prípade je členský poplatok vrátený v plnej výške. Storno kurzu je možné zrealizovať výlučne osobne na mieste, kde sa kurz koná. Vrátenie celkovej alebo alikvotnej časti členského poplatku účastníkovi kurzu po 15 minútach od ukončenia prvej lekcie kurzu, na ktorý účastník nastúpil nie je možné.
V prípade zakúpenia darčekovej poukážky, storno darčekovej poukážky je možné do 14 dní odo dňa uhradenia platby za darčekovú poukážku. Momentom uplatnenia si darčekovej poukážky prostredníctvom online prihlášky na kurz, storno poukážky už nie je možné. Storno darčekovej poukážky získanej výhrou nie je možné.
6. Nahrádzanie vymeškaných hodín
Nahrádzanie vymeškanej hodiny z kurzu je možné iba v aktuálne prebiehajúcom turnuse, v ktorom má účastník kurzu zaplatený členský poplatok a to len počas 7. a 8. týždňa aktuálne prebiehajúceho turnusu, na vybraných iných kurzoch z našej ponuky a len do počtu maximálne jednej vymeškanej hodiny z kurzu.
Účastník kurzu je povinný informovať nás o svojej neprítomnosti minimálne 3 hodiny pred konaním svojej lekcie e-mailom na unidc@unidc.sk, rovnako do e-mailu uvedie názov kurzu a konkrétny deň, kedy si chce vymeškanú hodinu nahradiť. Žiadosť o náhradnú hodinu je potrebné zasielať v pracovné dni od 8:00 – 16:00 minimálne 24 hodín pred náhradnou hodinou. Po obdržaní potvrdzujúceho e-mailu si účastník môže svoju vymeškanú hodinu nahradiť. Účastník kurzu sa následne lektorovi preukáže potvrdzujúcim e-mailom.
Záujemca o kurz, ktorý prišiel na kurz a uhradil členský poplatok za daný kurz počas 2. alebo 3. týždňa aktuálneho turnusu kurzov, má právo si vymeškané hodiny nahradiť v ktorýkoľvek týždeň aktuálne prebiehajúceho turnusu. Účastník kurzu v takomto prípade nie je povinný nás o svojom neskoršom nástupe informovať, stačí len prostredníctvom emailu unidc@unidc.sk oznámiť, kedy a na ktorom kurze si chce vynechanú/é hodinu/y nahradiť.
Prenášanie nevyužitých hodín do iného turnusu nie je možné.
V prípade, že účastník kurzu nie je schopný absolvovať celý kurz /dokončiť si kurz z vážnych zdravotných dôvodov, má nárok na:
– presun členského poplatku za zvyšné neabsolvované hodiny do najbližšieho nasledujúceho turnusu kurzov,
– postúpenie členského poplatku na tretiu osobu
V uvedenom prípade je účastník kurzu rovnako povinný informovať nás vopred o svojej neprítomnosti na hodine kurzu minimálne 3 hodiny pred konaním svojej lekcie, na ktorú sa nedostavil prostredníctvom e-mailu unidc@unidc.sk
7. Zmena a zrušenie kurzu zo strany organizátora
Združenie StudentsWay OZ si vyhradzuje právo na nasledovné zmeny v kurzoch:
– zmena tanečnej sály,
– zastúpenie lektora v odôvodnených prípadoch,
– zrušenie lekcie pri neočakávaných situáciách,
– dočasné prerušenie kurzu pri neočakávaných situáciách,
– úplné zrušenie kurzu pri neočakávaných situáciách
V prípade zmien budú účastníci kurzu informovaní e-mailom, SMS alebo telefonicky a v prípade zrušenia lekcie alebo dočasného prerušenia kurzu bude účastníkom poskytnutý náhradný termín dokončenia kurzu. Náhradný termín bude dohodnutý po komunikácii s lektorom alebo bude stanovený organizátorom a zákaz budú o náhradnom termíne vopred informovaní emailom, prostredníctvom sociálnych sietí, SMS alebo telefonicky. V týchto prípadoch účastník kurzu nemá nárok na finančnú kompenzáciu. Organizátor si vyhradzuje právo zrušiť kurz s počtom účastníkov nižším ako 10 a ponúknuť účastníkom možnosť navštevovať niektorý iný kurz.
V prípade úplného zrušenia kurzu pri neočakávaných situáciách zo strany organizátora, vzniká účastníkovi kurzu nárok na kompenzáciu formou presunu alikvotnej výšky členského poplatku na nový kurz podľa počtu absolvovaných lekcií z kurzu v porovnaní s celkovým počtom lekcií daného kurzu.
Príklad: Kurz trvá 8 týždňov a obsahuje osem lekcií, z dôvodu neočakávanej situácie sa kurz zrušil po štvrtej lekcii, do konca kurzu ostávajú ešte štyri lekcie, účastník, ktorý uhradil členský poplatok za celých osem týždňov, teda 8 lekcii, má teda nárok na presun polovice výšky členského poplatku do najbližšieho možného turnusu kurzov.
8. Darčeková poukážka
Každú darčekovú poukážku upravujú tie pravidlá použitia, ktoré samotná poukážka obsahuje a to sú: špecifický kód, dátum platnosti, typ kurzu, mesto uplatnenia a počet osôb, na ktoré je vystavená.
Každá poukážka obsahuje jedinečný špecifický kód. Pre uplatnenie poukážky je potrebné vpísať kód do online prihlášky na webe www.unidc.sk a prihlášku odoslať.
Momentom uplatnenia si darčekovej poukážky prostredníctvom online prihlášky na kurz v konkrétnom vybranom období, storno poukážky respektíve kurzu už nie je možné.
Po uplynutí dátumu platnosti darčekovej poukážky, poukážka automaticky stráca platnosť.
9. Sviatky a dni pracovného pokoja
V prípade sviatkov a dní pracovného pokoja, kurzy prebiehajú riadne podľa aktuálneho rozvrhu. Ak by sa kurz nekonal bude dohodnutý a oznámený náhradný termín vynechanej tanečnej hodiny. Informácie ohľadom náhradných termínov vynechanej hodiny dostanú zákazníci vopred prostredníctvom emailu, sociálnych sietí, SMS alebo telefonicky.
10. Dotazy
Záujemca a účastník kurzu môže akékoľvek svoje sťažnosti, podnety nahlásiť organizátorovi e-mailom na adresu unidc@unidc.sk, telefonicky na číslo uvedené na našej stránke v sekcií kontakty, prostredníctvom WhatsApp-u, alebo cez kontaktný formulár na webovej stránke www.unidc.sk v sekcií kontakty. Po prehodnotení dotazu organizátor oboznámi záujemcu o kurz alebo účastníka kurzu s možným riešením problému, resp. s výsledkom prešetrenia podanej sťažnosti či podnetu.
11. Ochrana osobných údajov
V súvislosti so zavedením legislatívy v oblasti ochrany osobných údajov – Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len „GDPR“) a implementáciou opatrení na zabezpečenie súladu združenia StudentsWay OZ. s GDPR ako aj so súvisiacimi príslušnými právnymi predpismi upravujúcimi ochranu osobných údajov (napr. zákon č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vyhlášky Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky), všeobecnú informačnú povinnosť ohľadne ochrany osobných údajov nájdu záujemcovia a účastníci kurzov na stránke www.unidc.sk/ochrana-osobnych-udajov.
12. Hygienické opatrenia pri organizovaní kurzov
Účastník berie na vedomie, že všetky kurzy organizované organizátorom teda University Dance Center sa riadia aktuálne platnými nariadeniami nariadenými ÚVZ SR, ktoré boli schválené vládou SR – teda aktuálnym Covid automatom platným pre organizovanie vzdelávacích kurzov. Pri obmedzení vstupu účastníka na kurz na základe zmeny Covid automatu v priebehu kurzu, na ktorý účastník nastúpil, organizátor nepreberá žiadnu zodpovednosť a nie je povinný kompenzovať žiadnym spôsobom neodchodené hodiny účastníka.
13. Riziko zranenia alebo úrazu počas kurzu
Vstupom do tanečnej sály prehlasujem, že cvičím a tancujem na vlastné riziko a som si vedomí svojho zdravotného stavu a pohybových možností. Tanečná škola nepreberá zodpovednosť za prípadné zranenia alebo úrazy, ktoré nastanú počas pohybovej alebo tanečnej hodiny.
Účastník odoslaním prihlášky súhlasí so stanovenými všeobecnými podmienkami organizátora, za ktorých organizuje svoje kurzy.
Tieto Všeobecné podmienky sú platné od 29.3.2025.